Shipping & Returns

Livrare

Livrare pe teritoriul României
Se acordă transport gratuit tuturor comenzilor de peste 300 de lei.
Pentru comenzile cu o valoare sub 300 lei costul transportului este de 20 lei.
Atenție! Pentru zonele neacoperite de către firmele de curierat se pot taxa km suplimentari.
Pentru a evita costuri suplimentare, te rugăm să achiți comanda online, cu cardul. Plata ramburs se taxează cu 5 lei. Această plată este independentă de noi, taxa fiind aplicată de către firma de curierat.

Nu facem livrări sâmbăta si duminica.

Livrările în afara teritoriului României se vor face doar după achitarea în întregime a comenzii, costul transportului fiind suportat de către client idiferent de valoare, iar tariful variază în funcție de zona de destinație (continent, tară, localitate) și de greutate. Costul transportului va fi calculat la finalul comenzii.
Nu se acceptă plata ramburs pentru livrări în afara României.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face în 2 zile lucrătoare.
Pentru produsele pe care le facem la comandă, te rugăm să ne acorzi intre 3 si 6 zile lucrătoare pentru livrare.
Ești important pentru noi și îți mulțumim pentru răbdare.

Retur

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat sau cu achitarea diferenței de cost în cazul în care alege un produs/produse cu valoare mai mare decât produsul returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Returul se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului (Fjord primește confirmarea de la firma de curierat).

Costurile aferente transportului, pentru retur și/sau retrimitere în cazul înlocuirii,  vor fi suportate de către client.  Din măsură de siguranță, produsul returnat va fi asigurat, asigurare ce va fi inclusă în costul transportului.

 DESIGN CORNER UNLIMITED își rezervă dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a reține o sumă din valoarea acestora, dacă produsul/produsele returnat/e prezintă urme de deteriorare sau folosință.

Clientul va fi informat despre motivul unor eventuale rețineri din suma ce urmează a-i fi returnată în contul specificat.

Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să completeze Formular de Retur sau să notifice prealabil comerciantul în scris pe adresa de e-mail hello@fjord.ro, unde vor specifica următoarele:

  • numarul comenzii
  • denumirea (codul) produsului/produselor pe care doresc să le returneze
  • motivul returului
  • opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei
  • contul în care se dorește rambursarea și numele complet al titularului

Dacă nu se dorește înlocuirea, contravaloarea produsului/produselor returnate va fi virată în contul specificat de către client numai dupa verificarea stării produsului/produselor returnat/e.

 

Dacă produsul a suferit avarii datorate transportului, te rugăm  ne trimiți fotografii concludente pe adresa de e-mail hello@fjord.ro  înainte de a returna produsul (produsele). În acest caz, transportul este suportat de către noi, iar produsul deteriorat se va înlocui pe cheltuiala noastră.

 

IMPORTANT

 

Nu se accepta retururi pentru:

  • produsele personalizate
  • produse comandă specială
  • produsele vândute prin Gift Card
  • produse Prototip

 

Fjord nu comercializează produse ale altor producători și nici nu produce serii pe bandă. Toate obiectele care susțin ceara sunt turnate manual din materiale naturale și fiecare material folosit are reacții diferite, astfel , micile imperfecțiuni rezultate din turnare nu sunt considerate defecte.

Formular de retur

New Field

14 + 13 =